ADRES DO ZWROTÓW:

Robosfera Sp. z o.o., 16-124 Sidra; Holiki 7

SERWIS GWARANCYJNY:

Tel.: (+48) 730 730 971
Email: serwis@terramow.pl
Pon-Pt od 9:00 do 17:00

Reklamacja złożona pocztą

Możesz wysłać do nas zakupiony produkt pocztą do naszego sklepu, gdzie rozpatrzyny Twoją reklamację.

  1. Produkt należy wysłać wyczyszczony.
  2. Wypełnić Formularz reklamacyjny
    Dane kontaktowe, informacje o produkcie, opis wady. Wydrukuj formularz i zapakuj go w paczkę razem z urządzeniem.
  3. Ostrożnie spakuj produkt, aby nie ulec uszkodzeniu podczas transportu.
    Zapakuj wydrukowany formularz i dowód zakupu produktu!
  4. Wyślij produkt na adres:
    Robosfera Sp. z o.o., 16-124 Sidra Holiki 7